niedziela, 7 sierpnia 2011

Ogłaszam CANDY!!

Witam
Ogłaszam zapowiadane Candy - z okazji przekroczenia przeze mnie 200 postów oraz jako Candy reklamujące mój drugi blog.
Do wylosowania 3 rzeczy:

- mały miś szyty w całości ręcznie przeze mnie
- broszka satynowa
- małe serduszko do powieszenia jako ozdoba

Wszystkie 3 nagrody otrzyma jedna wylosowana przeze mnie osoba.

Zasady:
  • Wpisz się pod tym postem, w komentarzu prócz tego, co chcesz napisać, umieść swój e-mail.
  • Ogłoś na swoim blogu, że bierzesz udział w moim Candy - pobierz pierwszy obrazek z tego posta jako reklamę i wpisz link zwrotny do mojej zabawy
  • Zaobserwuj blog: http://ledecharis.blogspot.com Ten blog, to blog stworzony przeze mnie, pisany jako świat widziany oczami mojego psa. Staram się aby był miły i zabawny i mam nadzieję, że na razie mi się to udaje. Bardzo bym chciałam, aby był przez Was obserwowany, komentowany i często odwiedzany. chciałabym, aby znalazł stałych zwolenników. Bardzo było by mi też miło, gdybyście wykazali aktywność na Charisowym blogu zarówno podczas trwania Candy, jak i po zabawie.
  • Przy ogłoszeniu Candy - zareklamuj także Charisowy blog. Jeśli info o Candy umieszczasz w bocznych panelach - zareklamuj blog Charisa przy okazji pisania jakiegoś posta :)
  • Candy trwa do 2 września do godziny 23:59. Następnie w weekend będzie ogłoszenie wygranej
Niestety coś się cały czas u mnie na Charisowym blogu psuje i blog nie informuje obserwatorów o pojawieniu się nowego posta.  Puki to nie wróci do normy, proszę o sprawdzanie czy na blogu jest jakaś nowość. 
Niestety jest to wybitnie wina bloggera, ponieważ podobny problem ma wiele osób z nowymi, młodymi blogami - nie pokazują się w aktualnościach 















35 komentarzy:

  1. Misiaczek słodziutki, z wielką przyjemnoscia zapisuje sie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Miś to istny słodziak, broszka cudna, a serducho przepiękne
    Zapisuję się na candy

    Pozdrawiam

    ladyrottweiler@o2.pl
    zwierzakiladyrottweiler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się w kolejce po takie cudne słodkości. Blog Charisa już zareklamowałam i obserwuje sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja stanę, jeśli można...
    Pozdrawiam
    Ola

    ainuin1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zaproszenie i również na śliczności się zapisuję! :))

    magdalena.paduch@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja sięgnę po cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności a ten misiaczek słodziaczek cudny. Blog Charisa zareklamowałam na swoim blogu http//szydelkolandia.blogspot.com ...i obserwuje .Pozdrawiam. anna300@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny misio:) Dopisuje sie do kolejki:)
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie wpisuję się na listę wielbicieli nie tylko Twoich wyjątkowych misiów ale i Charisa. Zresztą tam już jestem od samego początku :)

    Serdeczności posyłam i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super candy :) Twój psiak też super już dodałam go do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochalam sie razem z dzieckiem w tym slodziaku i broszce.
    http://magdalena-zacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem pod wrażeniem misia....Zapisuję się :)
    http://carolines-earrings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Misio jest przepiękny i ta broszka i serducho-śliczności!:) Zapiszę sie z wieeelką chęcią:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja jestem wierną fanką Twoich miśków:)
    Dlatego staję w kolejce:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Misio jest super, ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  18. Misiek super :))
    Zapisuje się.
    juleczka999@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też się zapisuję na misia

    bgore@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja się zgłoszę :)
    obserwacja jest, zaraz jeszcze skrobnę słówko o blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale cudenko z tego misia :-))) mam wielką ochotę go poprzytulać .... może mi sie poszczęści :-)))
    www.kasiajewellery.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodkości! Ustawiam się w ogonku :)
    http://alveaenerle.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się:)jeśli można:)
    maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga. Bardzo chętnie stanę w kolejce po takie cuda. Ja niestety już nie mogę dodać bloga do obserwowanych, ale na pewno wrzucę do czytnika oba blogi i będę regularnie zaglądać :)

    Zapomniałam o e-mail :)

    kubusiowoinietylko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale boski. Zapisuję sie obowiązkowo.
    aniajura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. mnie sie wszystko bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się z wielką chęcią :) Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  29. jaki ten misio jest śmieszny, super!

    OdpowiedzUsuń
  30. I już!!! Wszystko zrobione! Bloga Charisowego odwiedzam i w miarę możliwości zostawiam parę słów:) Ale candy jakoś wyleciało mi z głowy,ale spoko... Zdążyłam;) Piszę się oczywiście na tą fajną zabawę:) A mój mejl to joasiaf10@o2.pl :)

    Buziaki pozdrawiam Joaś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdąrzę jeszcze dołączyć! Piękny misiolek ze ślicznymi dodatkami :) Miałabym fajne prezenciki dla dzieciaków na ingaruację roku szkolnego - Młody dostałby przyjacielskiego misia, a Młoda to wiadomo - zaraz by wszystko do plecaka poprzyczepiała :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mail: zainspirowana.katka@gmail.com
    obserwuję bloga i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję <3