niedziela, 23 sierpnia 2009

Zeszyt z kokardką

Pewnie z bólem serca oglądacie kolejną porcję różu ale obiecuje, to się kiedyś skonczy, już planuje nawet kiedy, niestety nie dziś i nie jutro, ale może w połowie tygodnia będzie inny kolor. Narazie nadal mam stos rozowych wstazek, papieru i kwiatkow za to zero jakiegokolwiek innego koloru (i chyba za kare przestało mi działać tło)
Dzis wiec przedstawiam zeszyt z kokardką - tasiemki, cyrkonie Swarovski i jakis przeźroczysty materiał z zamszowymi gałązkami. Z boku wstązka do wiązania zeszytu, aby sie nie otwierał



Więcej ujec zeszytu TUTAJ

Zapraszam tez do obejrzenia dwoch starszych prac ze srebra - kolczyków i wisiora. Co jakiśczas bede pokazywac starsze dziea, moze ktos bedzie mial ochote je obejrzec :)



Chcialam cos jeszcze napisac odnosnie mojego Candy - 2 z Was nie umiescily wzmianki o moim candy na swoim blogu - nawet nie mowie o obrazku,ale nie ma chociazby linka a kilka z Was po prostu nie ma wlasnego bloga, wiec nie wiem teraz, skoro warunki losowania sa inne, czy ma muwzglednic te osoby tez? Dla mnie to nie problem, nie wiem tylko jak zareaguja dziewczyny z blogami

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Wspaniałe biżutki, jak Ty to robisz że Ci tak równiutko wszystko wychodzi ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że i Ciebie pochłonęło scrapowanie :) i bardzo dobrze bo świetnie Ci to wychodzi ! a co do koloru to mnie się bardzo on podoba :D taki cukiereczkowy zeszycik :) Z rad to mogę podpowiedzieć, że przy kokardce ładniej przyciąć ogonki po skosie i lekko poprzypalać zapalniczką tak żeby się nie troczyły ;) kokardkę również możesz zawiązać a później przykleić :) Mam nadzieję, że się nie pogniewasz za te rady.
    Czekam na kolejne dzieła biżuteryjne i scrapowe :)

    Co do zasad rozdawnictwa Candy myślę, że wyraźnie mówi że trzeba posiadać bloga ale u Ciebie mogą być inne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dziwi mnie wzmianka przy poście o candy, że nie było komentarzy do Twoich prac- przecież wire wychodzi Ci bosko! kolczyki są przecudne! <3 osobiście nie zabieram się do tej techniki, bo jak widzę takie prace to stwierdzam, że po co :D jeśli pozwolisz będę tu wpadać co jakiś czas ;)
    aha, jeśli chodzi o candy- to zasady są jasne... a jak ktoś nie doczytał to jego strata...

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do linku - sprawdź jeszcze raz. czasem sama zapisuję się, ale info umieszczam kilka godzin później. Na wielu blogach widuję linki ze zdjęciami i bez. No to u mnie też różnie. W zależności od czasu, jaki mogę poświęcić na pisanie . I nie zniechęcaj się brakiem komentarzy lub wizyt w ciągu miesiąca. Teoretycznie - jak mogłabym do Ciebie zajrzeć, nie wiedząc o istnieniu Twego bloga? Sama pisz komentarze, ujawnij się. Nowe nicki są zauważane. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten wisior serduszkowy jest cudny :-)
    ah

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chce taki wisior !!!! jest cudny , dlaczego ja nie mam takiego talentu ??? Może jakis mały kursik !!!P **** pozdrawiam cieplutko Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne - i scrapki i biżutki!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję <3