sobota, 3 października 2009

Moje nowości i Candy u Piekielnej Owcy

Zainspirowana i oczarowana pracami Joanny Watracz popełniłam dziś i wczoraj wieczorem kolczyki ze srebra z cytrynami i granatami:







Przedwczoraj stworzylam jeszcze wisior (ale chyba blednie przy kolczykach, tak mi sie wydaje), rowniez ze srebra - z ametystem:







Bardzo spodobaly mi sie tego typu prace i chyba na tych dwoch nie poprzestane :)


Zapraszam tez na Candy do Piekielnej Owcy - klik w ktorym biore udzial
pozdraiwam

6 komentarzy:

  1. Piekne kolczyki a wisior rownie sliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten wisior z ametystem. Masz talent:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem co piękniejsze, jak patrze na sam wisior to myślę że on, a jak na kolczyki to że one, jednym słowem wspaniałości !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wisior w niczym nie ustępuje kolczykom - wszystko takie wysmakowane i cudowne :)) zapisałam się na wymiankę - tylko odpowiedz mi na moje pytanie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kolczyki!Piękna jest biżuteria którą tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę też tak umieć. To wre wraping? Jak to się je? Gdzie szukać kursu i takie tam....Proszę pomóż.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję <3