sobota, 6 lutego 2010

Walentynkowo, kartoflano :)

Troche sie walentynkowo robi. Oj, robi sie robi... Ale u mnie tylko skromnie, jednoosobowo. Nie wpadlam w szał kartek, zrobilam jedynie upominek dla Mojego Walentynka. Beznogi milosny polarowy jamnik i kartka (jakos nie mam serca do robienia kartek, po prostu mi nie wychodza):








Dodatkowo, jakis czas temu mój tata zauwazyl w puszcze na kartofle, ze natura tez czasem lubi pobyc sobie w miłosnym nastroju:




 
Jeszcze jedno. Kilka osob, z internetu, z zycia "na lajfie" spytalo mnie co bym chciala na urodziny. No a co ja bym chciala? Nie wiem. To sie zastanowie:




  • Maszyne do szycia bym chciala

  • piekne materiały na sukienki dla misiow

  •  kolorowe koronki

  • wstazki, duzo wstazek

  • polar

  • kwiatkowe stempelki, najlepiej ze 100 :P

  • Kryształki od Swara, bo uwielbiam jak sie błyszczy to co robie

  • i tyle. Wszytsko co namacalne i niepolfabrykatowe, to mam. O! Chcialabym zeby sesja sie juz skonczyla :)


Od Kingi dostalam jeszcze wyroznienie, ktore przekazuje ZŁOTEJ PSZCZOLE za cudny kanapowy chustecznik (o! jak ktos taki umie zrobic, to chce na urodziny tez :P) i ARTCI za przecudowne piaskowane kieliszki


5 komentarzy:

  1. Jak to kartki Ci nie wychodzą?:) No co Ty!:) Twoja dla Walentego jest cudna!!!:) A jamnik jaki fajny:D

    A ja życzę Ci... Aby marzenia pomalutku... Ale jeden po drugim się spełniały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, śliczna jest kartka, co ty gadasz w ogóle! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten jamnik mnie rozbroił. Cudny jest. A nie wiem, co Ty chcesz od kartki, jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego dobrego z okazji Urodzin :)
    kartka i jamnik rewelacja :) Poz.Dana
    http://damar5.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki sympatyczny ten jamniorek :)I kartka ładna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję <3