poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Zaległości cd...

Witam Was

Dzis nadrabiam kolejne zaleglosci - rozowego zolwia i w koncu jakies normalne fotki krowiego wałka. Narazie nie wiem co z nimi - po prostu są, czekając na przeznaczenie.







Przedstawiam jeszcze karneciki dla AtorodArt. Pierwsze są podobne do moich własnych - ale co ja poradze, uwielbiam ten papier!
Drugie - lekko nowy ksztalt, bardziej smukły i troche inna koncepcja :)




No i to tyle :)
Teraz czekają mnie nowe karneciki, w nowym wymiarze i w dodatku z nowymi, pięknymi papierami :)

11 komentarzy:

  1. Karneciki bardzo mi się podobają, są śliczne !!! I jeszcze dwa rodzaje + 4 gratis - jesteś kochana. Pięknie dziękuję :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne maskotki i karneciki -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Karneciki są piękne! A krowa - bosssska ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. żółwik cudny jest po prostu!jeszcze takiej wersji nie widziałam
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny żółwik:D Krówka mogłaby być piórniczkiem:):):) Urocza:)

    A karneciki-boskie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super żółwik krówka też fajniutka. a te karneciki tle jednakowych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodziutki ten żółwik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten krowi wałek czadowy!!! nie mogę się napatrzeć :D :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten wałek jest rewelacja! Nie wiem dlaczego, ale jak go zobaczyłam w galerii to najpierw myślałam, że to piórnik, może dlatego że akurat rok szkolny się zaczyna i tak mi się skojarzyło. Zresztą obie prace wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. szczęka opadła mi na widok tego wałka... moje istne marzenie po prostu!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję <3