poniedziałek, 9 września 2013

Pumpkino na Halloween

Witam Was :)

Przez ostatnie kilka dni byłam ciągle zapracowana - powstawał Pumpkino. Jest to duży, 43 cm miś na Halloween. Ma jak każdy mój misiek - ruchome rączki, nóżki i główkę.
Zrobiłam mu czarne uszka i brzuszek, a pyszczek jest z mojego ukochanego, kremowego futerka, które posiada wstawki ze złocisto-miodowych włosków.

Pumpkinkowi uszyłam halloweenowy kapelusz, obowiązkowo z czarnym kotkiem na końcówce oraz uśmiechnięta dynię z listkiem i serpentynkami. Dynia, tak samo jak i pyszczek oraz stopki misia - jest cieniowana :)

Pozdrawiam :)





9 komentarzy:

  1. Coś fantastycznego, misio jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Misio jest cudny, ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny piękny piękny! w każdym detalu. Będziesz mieć coś przeciwko jeśli go sobię ustawię jako tło pulpitu :)? nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przępiekny, jak wszystkie Twoje misie

    OdpowiedzUsuń
  5. przępiekny, jak wszystkie Twoje misie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny! :) Trafiłam tu do Ciebie zupełnie przypadkiem i jestem pod ogromnym wrażeniem Tego co robisz. To jest niesamowite! W głowie się nie mieści jakie cuda można zrobić i to samemu. Pumpkino mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję <3