poniedziałek, 30 września 2013

Suzy De La Chrum i Bernard

Mam straszne zaległości z postami, czekają jeszcze 2 nowe misie, a ja jeszcze nie pokazałam jeżyka i świnki.

Przedstawiam więc Suzy i Bernarda, stworzonych po to, by jednego z nich wybrać na konkurs do kategorii "przyjaciele misiów" - czyli wszystkie zwierzątka, które nie są misiami. Na FB przegłosowano Bernarda, więc pozostała tylko kwestia wyboru zdjęcia. 

W sekrecie Wam powiem, że Bernard i Suzy coś tam chyba do siebie czują, bo jeżyk tak patrzy na nią i patrzy i ona też na niego patrzy, dużo rozmawiają i ogólnie, Bernard chyba chce jej ofiarować nawet swój kwiatek ;)

Pozdrawiam Was i zapraszam do obejrzenia mnóstwa zdjęć.

























4 komentarze:

  1. Jakie fajne słodziaki! Osobiście jestem pod wrażeniem uroku Bernarda, no przeuroczy! Strasznie podoba mi się to, że można je tak ustawić na tak wiele sposobów :D Daje to pole do popisu w dziedzinie fotografii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam słabość do jeżyków. Bernard po prostu... cuuuudny <3 przeuroczy słodki. Gratuluję i podziwiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję <3