wtorek, 29 października 2013

Angie

Witam :) 
Dziś przedstawiam kolejną małą księżniczkę - Angie. 
Jest troszkę mniejsza (29 cm) bo poprzychodziły i za małe kawałki futerek i musiałam zmniejszyć mój szablon. 
Misia jest na nowym tle (które i tak bede jeszcze zmieniać) i chyba na dobre pożegnałam się z szarym, zimnym i surowym tłem z alcantary. Wole klimatyczne tła, ale nigdy nie miałam pomysłu - niedawno natknęłam sie na zdjęcie klocka, czerwonego w białe kropki - i wtedy naszła mnie myśl. Kupiłam papier na kostki, ze starej rolki tapety zrobiłam tło, z kremowej alcantary podłogę, rozsypałam kryształki i wyszło coś takiego :) Mnie osobiście bardzo się spodobało, a po dodaniu lekkiej winiety wygląda chyba jeszcze fajniej. 








To na ten moment tyle, przez jakiś czas misiów nie będzie, szykuję się na zimę, będzie 10..a może więcej.. misiów w czapkach i być może szaliczkach. Czas pokaże. Wizje mam, teraz sukcesywnie od soboty ją realizuję ;)


5 komentarzy:

dziękuję <3