sobota, 5 października 2013

Candy Candy, wygraj MISIA!!!

Witam i zapraszam do mojego GiveAway na FB!! 

Zasady proste, takie jak zawsze:

- zostaw komentarz pod zdjęciem na moim FanPage'u
- polub mój FanPage
- udostępnij zdjęcie

Proszę podpisywać się tylko pod zdjęciem (jednym lub drugim, bo są dwa) na moim FP. Nie podpisuje się pod gdzieś tam u kogoś udostępnionymi fotkami, bo ja nawet nie jestem tego w stanie odszukać. 

I uwaga: w związku z licznymi oszustwami jakie panują przy tego typu zabawach - sprawdzam na bieżąco czy komentujący polubili mój FP i czy udostępnili foto. Wygrana osoba tez zostanie sprawdzona. Bądźmy uczciwi :)

Zapraszam więc tutaj: 



5 komentarzy:

  1. Zapisuję się obowiązkowo! Lecę lajkować i udostępniać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze przegapiłam taką okazję :( a mogłam wygrać takiego slicznego misiaczka :(

    OdpowiedzUsuń

dziękuję <3