czwartek, 13 stycznia 2011

Pierwszy miś z kolekcji - Taby

Poza tym że dziś dla odmiany walczyłam rano z "egzekucją w administracji" ( taki przedmiot), to po południu udało mi się skończyć pierwszego misia z mojej kolekcji, w której misiów będzie ok 5-7.

Przedstawiam więc Taby'ego.
Jest uszyty z futerka imitującego wilka syberyjskiego - ma haftowane i cieniowane dłonie oraz stopki i wyszywany, czarny nosek. Oczka - zaciskowe, na czarnym i białym filcu ( jak źle tnie się filc na tak małe kawałki!).

Taby może ruszać rękami, nogami i głową. Gdy stoi, ma 33 cm.

Pierwszy taki z tak wyciętym pyszczkiem - czyli dokładnie taki o jaki mi chodziło.

UWAGA - zapraszam też do mojego TUTORIALA, gdzie uczę robic ładny kwiatek :)











12 komentarzy:

  1. Cudny jest:* Ale śmigasz z tymi misiami! Ile takiego szyjesz???:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ludzie !!! on jest przecudny wręcz boski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten miś podziwiam. Jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędny przytulaś a fotka z wyciągniętymi łapkami jest magiczna:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziak przytulasek! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny a-ch jakby chciała takie misie stworzyć:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jaki piękny!
    a te łapki ma takie kochane...
    podziwiam! coraz lepiej Ci idzie z misiami

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowity. piekne ma futerko;) i wsz ruchome brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona:) a nieczęsto mi się to zdarza;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny! :)) I ten pyszczek ma taki fajny - ładnie go uformowałaś. No i te cieniowane łapki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ szlachetny pyszczek ma ten Miś :) piękne misie tworzysz, sa niesamowite. Czy gdzies mozna je kupić???

    OdpowiedzUsuń

dziękuję <3