wtorek, 29 września 2009

Otrzymalam wymiankowe Candy

Orzymalam dzis od Gosi pokazna przesylke. Az zaniemowilam gdy ja otwarlam!! Nie dziwie sie ze nie dostalam zdjecia w trakcie trwania zabawy.. bo to by sie nie zmiescilo na zdjeciu!! Dostalam kwiaty, tasiemki, koronki, kartki, naklejki, guziczki, ozdobki itd.... Jestem w ciezkim szoku i pelna radosci!! Po cichu uwazam, ze to co oferowalam w zabawie to NIC w porownaniu z tym co otrzymalam. Dostalam tez piekna kartke z podziekowaniami. Po prostu polepszyl mi sie niesamowicie humor w ten deszczowy dzień.
Dziekuję Ci Gosiu :** mam nadzieje ze podoba Ci się to co dostałas ode mnie

Zapraszam wciaz do mojego nowego Candy gdzie mozna wygrac 2 notesy, wisior i... i wlasnie, co jeszcz,e dowiecie sie jutro :)

1 komentarz:

  1. Oh , kamień z serca mi spadł bo bałam się że nie spodoba ci się moja niespodzianka.
    Szczególnie miałam niesmak po komentarzu tej anonimowej Majki, poczułam się nieszczególnie, ale już mi lepiej:)Pozdrawiam gorąco i czekam na nowe kartki;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję <3