czwartek, 10 września 2009

Wymiankowo i smiejkowo

Ah, brak mi osttanio czasu na odwiedzienie Waszych blogów, którę obserwuje a także brak czasu na polowanie na nowe blogi, gdzie pokazujecie Swoje cuda. Dodatkowo - w sobote jadę na tydzień nad morze, co mnie cieszy, bo mając 3 miesiące wakacji (zasłużonych, bo sie ladnie staralam w semestrze i nei bylo poprawek :P) zaliczylam tylko 4 dni w Zakopanym. Tym razem odwiedzę Ustkę, a że pierwszy raz zabieram nad Bałtyk upragnioną od lat lustrzankę, mam nadzieję przywieć ładne zdjęcia.
Dzis przedstawiam Wam 3 pięknosci jakie otrzymałam w wymiankach. Pierwsze są 2 urocze pudełeczka od ARLETASY w wymiance na forum wizaż.
Dostałam też zeszyt od BELALIZY - dla mnie. Jest cudny. Pierwszy raz na zywo widze cos wykonane technika pergamano i podziwiam cierpliwosc!
Trzecią wymiankę popełniłam z MAGCICH - jest to zeszyt dla mamy, bo mama pozazdrociła mi pewnego zeszytu który przyjechał do mnie aż z USA.
Na koniec przedstawiam smieszka/smiejka - czyli zdjecie mojego psa Charisa robione rok temu, ale też nad morzem, tylko ze w Jastrzebiej Gorze :)
Nadal zapraszam do wymiankowego CANDY - informacje znajdziecie na moim blogu, w poscie "Candy..nieco inne"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję <3