poniedziałek, 11 stycznia 2010

Karneciki


Dzis blogowy dzie mialam, odwiedzilam narazie wszytskie 43 blogi i na pewno wroce do wszystkich . Widzialam piekna bizuterie, kartki, torebki i szydelkowe cuda. Musze koniecznie jeszcze raz do Was wpasc i komentowac! Najchetniej opisalabym kazda prace i wziela dla siebie. To niemały zaszczyt, ze takie talenty bawią się w moim Candy :)

A dzis przedstawiam 20 karnecikow mojego pomyslu, ale w kolorystce wybranej przez przyszla posiadaczke. Dziekuje Ci Kasiu, ze wrocilas do mnie po kolejne bileciki :)





6 komentarzy:

  1. Chyba następnym razem tez zamówię takie z kwiatuszkami :D tak ślicznie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba połączenie takich kolorów!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po wyróźnienie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już komentowałam ;)
    ps. drogo wychodzą takie karneciki? ;) może sama się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są :)
    Pozdrawiam cieplutko w mroźną zimę :)
    Cysia
    www.cysiorek.mylog.pl

    OdpowiedzUsuń

dziękuję <3