wtorek, 5 stycznia 2010

NOWE CANDY !!


Witam

Jeszcze jedno Candy sie dobrze nie skonczylo, a ja juz zapraszam na nastepne, tym razem bez zadnych udziwnien - po prostu wpisujcie komentarze i info o zabawie umieszczajcie u siebie razem z linkiem do tego postu .

Zanim jednak zakomunikuje co jest do wygrania, powiem ,ze udalo mi sie znalesc miejsce dla wisiorow z poprzedniego wpisu, takze jesli chcecie sobie poogladac, kupic, pokazac komus czy ponarzekac, zapraszam TUTAJ




Wygrana w Candy takze bedzie Wenecka, kolorowa i azurowa, a mianowicie proponuje Wam ten wisior i to zdjecie umieszczajcie na swoich blogach :)  :




Wisior posiada probe 925 - wybita z tylu. Zawieszam go na aksamitnym rzemyku.
Czas trwania - do 8 lutego - dnia moich urodzin.

ZAPRASZAM

96 komentarzy:

  1. A pierwsza...:) A co tam:D

    Ja oczywiście jestem chętna na każde candy:) Ostatnio coś mam szczęście w dekupażowych wygrywać... Ale może w końcu jakiegoś biżutka bym zgarnęła heh...;) A do tego takiego pięknego mmm... Miodzio:)

    Pozdrawiam Joasia:*:)

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się zapisuje. mimo że szczęście to mnie omija:) wspaniałości sweetkowe chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poproszę tego klejnocika ;)

    www.fairyttale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoł ale Candy :D to poszalałaś :D Może teraz mi się uda ;) Notka już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki cudny wisior - bomba :)
    Proszę o losowanie w którym mnie się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No takiemu pysznemu cukirasowi nie przepuszczę!
    ustawiam się więc...
    ściski
    KosimkArt

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie gdzie candy jest podlinkowane www.pogodzinach7.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznusi:) Chętnie przygarnę:)
    www.myszszeczkunia.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kolczyki, do których idealnie pasowałby ten wisior... Jest przepiękny, prze-pię-kny! :)
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Ale cudności!
    Też chętnie spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapisuję się, info u mnie po prawej
    kiciula.blogspot.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. mraaau. i ja się połaszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Się podoba zgłaszam chęć przystąpienia do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się zgłaszam i od razu składam najserdeczniejsze życzenia!

    Zapraszam do mnie www.magdalenaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wisiorek jest przecudny :), zgłaszam się :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    www.fado.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. ja chcę tą piękność! :) Ustawiam się :)
    Pozdrawiam cieplutko w tą mroźną porę :)
    Cysia
    www.cysiorek.mylog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja sie dopiszę :) Moze wygram to cudeńko! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja i ja! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Spróbuję swojego szczęścia u Ciebie :) Śliczny wisior.

    http://www.radosnyczas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Długa kolejka, ale może akurat do mnie uśmiechnie się szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  23. Już dzisiaj pragnę złożyć Ci najlepsze życzenia urodzinowe a przy okazji ustawiam się w kolejce po to piękne cacko:)
    http://jolinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Klejnocik wielkiej urody chcesz ofiarować!
    Może w tym roku będę miała więcej szczęścia w losowaniu? Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  25. łoooooo, olśnionam !
    bossssssski wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj Justynko :)
    Twój urodzinowy prezent jest przecudny!
    Uwielbiam wszelkie ażurowe cacka, a zwłaszcza wisiory. W dodatku kocham się w srebrze i białym metalu. (Złota nie noszę, nie znoszę tej żółtawej barwy).
    Ustawiam się więc w kolejce, choć wiem, że na wygraną mam marne szanse... Jak do tej pory nie miałam szczęścia :)
    Moc serdecznych pozdrowień zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sprobuje rowniez szczescia :)Poz.Dana
    http://damar5.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękność! Chcę spróbować szczęścia.
    Pozdrawiam!
    http://brzydula13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze dużo czasu, ale już składam Ci najlepsze życzenia urodzinowe!

    Oczywiście dopisuję się do kolejki po candy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pod wrażeniem biżuterii jaką u ciebie zobaczyłam! Jest cudowna! Bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu i napewno będę częściej tu zaglądać!
    POzdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny. Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. http://gosi-pragnienia.blog.onet.pl/ Tutaj jestem...
    Bardzo podziwiam Pani pracę. Same cudowności. Uwielbiam otwierać bloga, zaparzać kawę i gapić się...Tak Gapić się, bo patrzenie to za mało.

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie stanę się posiadaczką takiego wisiorka. Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny wisiorek. Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny wisior, ustawiam się grzecznie w kolejce. Pozdrawiam
    http://www.fellixa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie przyłączam się do zabawy i grzecznie staję w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczy :)
    Uwielbiam Candy mozna poznać nowe blogi.
    Napewno nie raz do Ciebie wpadnę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejciu, jakie cudo. Dopisuję się i lecę do siebie zrobić wpis.
    Pozdrawiam
    Dorfi
    www.dorfi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie się ustawiam w kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojoj. Chętnie sie skuszę na to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  41. Czasem zaglądam na Twój blog i zazdroszczę umiejętności. Bardzo ładna bizuteria wychodzi z pod Twoich rąk.
    Ustawiam się grzecznie w kolejce:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. o rety, ustawiam się i ja, takie cudowności wyplatasz:)

    OdpowiedzUsuń
  43. no to i ja się dopisuję :)
    http://malowanyogrod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Uroczy wisior już się zapisuje i ogłaszam u siebie.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wisior jest piękny! Zapisuję się czym prędzej :)

    OdpowiedzUsuń
  46. To i ja sie zapisze, zagapiłam się i dopiero teraz poprzednie wyniki zauwazyłam, duzo tych candy:))


    Pozdrawiam gorąco,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  47. ale piękne... staję w kolejce po to cacko, może będę miała szczęście, pozdrawiam
    Bajka
    http://bajkadecoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Choć nie mam bloga nie raz stanie tutaj moja
    noga :)))
    e-mail wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. USTAWIAM SIE W KOLEJCE
    E-MAIL:nimfanati@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. JA TO CHCE WIEC SIE USTAWIAM W KOLEJCE

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakie cudo! Dlaczego mnie tu wcześniej nie było? Wpisuję Cię na moją listę i będę zaglądać:) Buziaki***

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny, obłędnie piękny wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo piękny ten wisior i dla tego z dużą przyjemnością ustawiam się w kolejce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. ustawiam się w kolejce a nóż widelec los dopisze i to cudo do mnie trafi :)
    http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny wisior!Chciałabym go bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  56. ja też się zgłaszam :) pozdrawiam!

    a info już zaraz będzie u mnie tu:

    http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  57. To i ja się zapisuję! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Jest niesamowity! przywodzi mi na myśl wisior-herb jakiegoś tajemniczego włoskiego rodu :)

    a info o candy tutaj :

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/search/label/CANDY

    OdpowiedzUsuń
  59. Niesamowity. Ustawiam się w kolejce, po ten piękny wisior

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. jaki śliczny, grzecznie ustawiam sie w kolejce i czekam.
    www.maddzik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. piękny wisior! zgłaszam się!

    pozdrawiam
    www.natolinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczna zawieszka, ustawiam się w kolejce, bo nie przepuszczę takiej okazji. Informację o candy juz zamieściłam. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Pewnie jak zwykle nic nie wylosuję, ale w kolejce po piękny wisiorek się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękny ten wisior- teżpokuszę się o niego ;)
    Pozdrawiam
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  65. I wszystkiego najlepszego urodzinowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. O Matko.... cudny aż chce sie go pomacać.. staję w kolejce a może się uda...

    OdpowiedzUsuń
  67. Też się ustawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  68. ustawiam się w kolejce. lubię candy, bo nigdy nie wiadomo do kogo uśmiechnie się szczęście (;
    pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  69. Oh jaki przepiekny

    Idealny dla mojej Mamy !!!!!!!!!!!!11
    Ona nie prowadzi bloga, wiec ja w jej imieniu sie zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ustawiam sie grzecznie w kolejce po tę słodkość :)

    Angela
    http://zaczarowana-kraina-angelii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. również i ja się zapisuję, a nóż szczęście się do mnie uśmiechnie ;)

    www.bizuteria-nefryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Dopisuje się do kolejki.
    http://filcowac-kazdy-moze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. I ja sie grzecznie ustawiam na końcu tej długaśnej kolejki w nadziei na wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  74. To i ja na szczęście liczę...

    OdpowiedzUsuń
  75. Jaki skarb! jej :D ja również ustawiam się do kolejki .:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Przepiękny wisior. Chętnie bym takiego przygarnęła :D Pasował by mi do kilku kreacji :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
    http://fusiafscrapping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Chętnie ustawię się w kolejce po to cudo, może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudne rzeczy tworzysz! Pozdrawiam

    www.mana.j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. A czy można zgłosić się nie posiadając bloga? W razie czego ustawiam się w kolejce :) to mój e-mail: mati-p@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękny wisior. Ustawiam się w ogonku ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudna bizuteria, jak mozna zrobic takie cuda recznie...to dla mnie wieeelka zagadka :) ustawiam sie wiec w kolejce po to cudo ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Ustawiam się w kolejce i zapraszam na Candy do siebie:)
    Pozdrowienia,
    Asia
    sfilcowani.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. coś pięknego, życzę dużo cudowności (na zapas), niestety nie mam bloga, ale pozdrawiam :) Monika z Poznania

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudna błyskotka - a ja jak ta sroka ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://theworldofmargot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja również dopisuję się do tej długaśnej już kolejki bo dzień losowania jest dla mnie również dniem szczególnym bo to też moje urodziny;)cieekawe czy urodziłyśmy się w tym samym roku;)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  86. Śliczny! Zapisuję się i ja :)
    http://oura512.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Prześliczne. Dopisuję się i ja. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  88. prześliczny wisiorek ! no i wszystkiego najlepszego jutro wielki dzień pozdrawiam dla Ciebie :) 100 lat

    OdpowiedzUsuń
  89. No to i ja spróbuję szczęścia. Bo warto wisiorek prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się ;) No i sto latek
    http://qrkoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję <3