środa, 5 maja 2010

Misia w sukience w kwiaty, nowi mieszkancy i nowy pokój

Z braku laku i drutów zrobiłam nową misię - psinkę. Ja po prostu muszę coś robić w przerwie nauki i innych takich.
Misia jest lekko kremowa, ma naszyjnik z marmurowych kul (naturalnych :D ) i bawełnianą sukienkę w kwiatki z falbanką.





Psinka nie ma imienia i domu. Zastanawiam się narazie co z nią będzie.
Wczoraj przyjechały też do mnie zwierzaki autorstwa Limomanki. Myszka i świnka:


Psinka i misia, którą dostałam od Cerie od razu po zaaranżowaniu pokoiku (o tym za chwile), ucięły sobie pogawędkę:


A teraz o pokoiku.
Pokoik jest mały - rozkładany ylko do zdjec, zrobiony dzisiaj. Sciana - to kawałek tapety przewieszonej przez monitor, podloga - to 3 welurowe kartki.
Kanapa oczywiscie juz kiedys pokazana ( nie mojego autorstwa), pasuje idealne:


Obrazki - to kostki papieru pakownego, którego używałam na karneciki dla Silverki, a ramki - o pudełko kartonowe w jakiś taki drewnopodobny wzorek:


Lampa - znow papier pakowny, z moich karnecików, żółty welurowy ołówek i stozek modeliny fimo pomalowany na złoto :)


A tak to wyglada z daleka:


Jak plan filmowy, hehe :D

Pozdrawiam :*

11 komentarzy:

  1. o jaaaa, ale super pokój! aż zazdroszczę Misi (która swoją drogą jest straaaaaaasznie urocza).
    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Misia-Gapisia jest przeurocza!
    A pokoik faktycznie wygląda jak plan filmowy - i słusznie! W końcu gwiazdy fotografujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. aranżacja super , należała się Twojej gwieżdzie :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce taki dom!!!!!
    Misia zazdroszczę ci;)

    Śliczne twory;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysłowo :) Piesio - aż chce się go przytulić :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz pomysły ! Wspaniałe mieszkanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super i aranżacja pokoiku bardzo mi się podoba ,misia słodka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny plan filmowy ;-)
    Zwierzaki - urocze!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję <3